↑ Return to Servicii nou lansate

Suport & garantie extinsa

Denumire serviciu Asistenta post-vanzare alti reselleri IT&C (servicii suport si garantie extinsa)Serviciul consta in ajutarea resellerilor IT&C in Romania sa ofere servicii de suport si garantie extinsa clientilor lor. Din cei peste 1000 de reselleri IT&C in Romania majoritatea covarsitoare (70%) nu dispun deloc de echipe tehnice calificate pentru a putea construi solutii de comunicatii de o complexitate medie.Doar 5% dispun de echipe tehnice ce pot indeplini cu succes serviciile de suport si garantie  extinsa. 25% dintre parteneri au echipe tehnice formate dintr-o singura persoana, cu cunostinte tehnice si de design de nivel elementar, orientate pe partea de marketing, si nu tehnic, in nici un caz de tip suport (activitatile de tip troubleshooting sunt considerabil mai dificile decat cele de implementare).
Clienti Clientii acestui serviciu vor fi resellerii IT care nu au echipe tehnice suficient dezvoltate pentru a putea oferi singuri servicii de suport si garantie extinsa.
Nevoie pe care le adreseaza serviciul
  • Nevoia de crestere a vanzarilor de solutii de comunicatii a resellerilor IT&C – prin abordarea unor proiecte mai complexe, cu valoare adaugata mai mare (servicii de suport)
  • Nevoia de suport (garantie extinsa) a clientilor finali ai resellerilor IT&C slab dezvoltati.
Etape in livrarea serviciului
  • Vanzarea de catre un reseller IT a unei solutii de comunicatii (eventual in urma serviciilor de tip drive test sau construire oferta tehnica ) cu servicii de garantie extinsa, cu datele de contact ale BITTNET SYSTEMS pentru partea de rezolvare a problemelor;
  • Restul de etape ale serviciului de suport / garantie extinsa.
Beneficii pe care le obtine clientul din acest serviciu
  • Reducerea costurilor cu mentenanta retelei de comunicatii: externalizarea acestui serviciu este in mod evident mult mai ieftina decat pastrarea unei resurse interne (angajat) care sa rezolve eventualele probleme;
  • Reducerea (eliminarea) costurilor cu pregatirea personalului dedicat sa asigure functionarea solutiei (pregatirea inginerilor de suport este efectuata de BITTNET SYSTEMS pentru a putea oferi servicii de calitate clientilor);
  • Reducerea timpilor de nefunctionare a solutiei de comunicatii la perioada negociata in contract;
  • Reducerea timpilor de indisponibilitate a echipamentelor cu defectiuni acoperite de garantie la perioada negociata in contract. (in mod traditional, echipamentele cu defecte acoperite de garantie sunt deplasate la service pentru o perioada de timp, ele nemaifiind disponibile in reteaua ‚de productie’. In cadrul serviciului de garantie extinsa, BITTNET SYSTEMS inlocuieste echipamentul cu unul functiona);
  • Cresterea veniturilor resellerilor IT prin posibilitatea de abordare a unor proiecte mai complexe, in suma mai mare si care beneficiaza de marje mai mari;
  • Cresterea veniturilor resellerilor IT&C prin abordarea unor clienti noi, care nu puteau fi adresati inainte datorita  faptului ca serviciile cerute depaseau competentele echipei tehnice a partenerului;
  • Cresterea veniturilor per client ale resellerilor IT&C, datorita oferirii acestora servicii complete, castigarea increderii, transformarea in one-stop-shop pentru problemele legate de IT&C;
  • Reducerea costurilor pentru asigurarea serviciilor de suport clientilor finali. Prin contractarea serviciilor BITTNET SYSTEMS, partenerii nu trebuie sa mai investeasca in construirea unor echipe tehnice calificate si nici nu mai trebuie sa cheltuiasca pentru a pastra aceste echipe tehnice.